BOLDOGSÁG

2013.jan.04.
Írta: ossejtreform Szólj hozzá!

A múlt STRESSZE 1. rész

A múlt STRESSZE jelen életünk stresszének valódi forrása, amikor is valamilyen érzelmi vagy fizikai trauma történt velünk, s mivel megoldani és feldolgozni  ott és akkor nem tudtuk, ezért azóta ismételjük mindaddig, amíg  nem sikerül megoldanunk. Bevonzzuk azokat a személyeket és megteremtjük azokat az analóg helyzeteket, melyekben újrajátsszuk a régmúlt játszmáinkat. A  jelenbeli stressz sikeres felodásának  feltétele a múltbéli szituációk alapos feltárása, tudatosítása és feldolgozása.

Milyen tipikus traumák, stresszhelyzetek érhetnek bennünket életünk korai szakaszában? 

 Már fogantatásunk pillanatától   folyamatos STRESSZHATÁSOKNAK  lehetünk kitéve: pl.édesanya félelme a teherbeeséstől, külső zavaró körülmények vagy erőszakos nemi közösüléssel esett teherbe az anya.

Magzati korban STRESSZT okozhat az anyát ért bármely trauma, az anya szorongása, félelme attól pl: hogy fogyatékos lesz a gyermeke, hogy a nőiessége sérül a terhességgel és már nem lesz eléggé vonzó a férje számára, ezért tudat alatt a gyermeket hibáztatja. De stresszt kiváltó tényző lehet az apa ellenérzése a születendő gyermekkel szemben vagy bármilyen külső zavaró tényező pl: fiatal házasok a férj szüleinél laknak, ellentét alakul ki a meny és az anyós között, az ifjú férj pedig a két nő között egyensúlyozik miközben felesége úgy érzi, hogy nem vállalja őt és születendő gyermekét.

Születésnél  stresszhelyzetet jelenthet többek között a koraszülés, ikertestvér halála, köldökzsinor  rácsavarodása a nyakra vagy ha  az anya érzéstelenítéssel szül. Utóbbi esetben a gyermek úgy érezheti, hogy nem kapja meg anyjától a segítséget, csak magára számíthat.

Születés után és gyermekkorban traumát okozhat a gyermek kórházi kezelése, ha az édesanya nem akarja szoptatni, ha  hideg és elzárkozó  az anya, ha rideg a családi légkör, testvér születése (trónfosztás miatt) vagy a bölcsődei-óvodai-iskolai beszoktatás esetleg a szülők válása.

E  tudattalanba fojtott traumák a gyermek lelkében  energiablokk kialakulásához vezetnek, miközben valamelyik energiapályán zavart szenved az információ áramlása és kialakul a lelki kibillentség majd a betegség a gyermek illetve későbbi felnőttkorban.

 

www.ezocolour.hu

 

Tudatosan, de hogyan?

 


Miért is jó tudatosan élni? Hogyan valósíthatod meg a tudatos gondolkodást a hétköznapokban?

A TUDATOSSÁG - szabadságot, biztonságot és erőt ad.

- SZABADSÁGOT, mert a tudatosság kinyitja számunkra a lehetőségek birodalmát. Szabadon választhatunk, cselekedhetünk. Kiléphetünk a látszólag kényszerítő korlátok közül.


- BIZTONSÁGOT, mert a tudatosság utat mutat számunkra. Utat önmagunkhoz. Döntéseink így nem a múltból, a problémákból táplálkoznak, hanem valódi kiteljesedéshez, a bennünk lakozó fényhez és boldogsághoz visznek el bennünket.


- ERŐT, mert a tudatosság energiát ad és motivál bennünket. Kristálytisztán kell látnunk magunk előtt a célt: mi az, amit holnaptól másképp teszek. Tudjuk, mely érzéseink azok, amik visszahúznak, és melyek azok, amik előre visznek.


TUDATOSSÁGRA TÖREKEDNI A LEGNAGYOBB JÓ, AMIT TEHETÜNK MAGUNKÉRT.

Gyere közénk! Részletek: www.ezocolour.hu

Válság vagy boldogság?

 

 

Miután összegezted az elmúlt évek, hónapok tapasztalatait, eredményeit, szeretnél új utakon elindulni?

 

Az új dolgok elindításában  elbizonytalanít az, hogy szinte mindenhol a válságról  szóló "mantrákat" hallod?

Semmibe sem mersz belefogni, mert bizonytalan vagy, hogy sikerülhet-e egyeltalán?

Úgy érzed, hogy tele vagy korlátokkal?

Vágyakozol egy harmónikusabb, boldogabb élet után?

 

A BOLDOGSÁG senki elől sincs elzárva. Az életünket mi teremtjük. Minden helyzet okkal, céllal történik életünkben.

Felmerülhet benned a kérdés:

"Hogyan is kezdjem el életem alapjainak a rendbetételét (pénz, egészség, idő, család, munka...)?"

  www.ezocolour.hu

Siker alappilére

Szerinted miért van az, hogy egyes emberek teljesen elvarázsolják a környezetüket, leveszik a lábukról embertársaikat, és szinte bárminek az elérésére képesek?

 

Ezeket az embereket legtöbbször a szenvedély hajtja. Boldoggá teszi őket az, amivel nap mint nap foglalkoznak és ez a boldog tettrekészség ragad át a környezetükre is. Tűz van a szemükben, lelkesedés van a szívükben.

 

Milyen érzelmek serkentenek leginkább a siker elérésre?

 

Minden egyes érzelmüknek megvan a maga rezgésszintje. A skála alján ott van a szorongás, a frusztráció, a düh, stb. Nyilvánvaló, hogy aki ezen a szinten rezeg, annak kevés esélye van arra, hogy sikeres legyen a munkájában vagy éppen a társas kapcsolataiban. Az ilyen ember úgy gondolja, hogy majd jobb kedvű lesz, ha végre rátalál a siker. De ez pont fordítva van: arra talál rá a siker, aki először jobb kedvűvé tudja tenni magát, aki fel tudja hangolni az érzelmei rezgésszintjét. Úgyhogy éppen ez a feladatod: minden körülmények között törekedni arra, hogy jó érzések töltsenek el, akár a napoddal, akár a feladatoddal, akár az életeddel kapcsolatban. Ha így teszel, a siker sem késlekedik soká.

 

Milyen érzés kerít a hatalmába jellemzően, amikor a munkádra gondolsz?

 

A szenvedély az, ami táplálja a lelkünket és kiváltja belőlünk azt a vágyat, hogy újabb és nagyobb célok felé törjünk.Az igazán sikeres és elégedett emberek azok, akiknek munkájuk a szenvedélyük is, ami célt és értelmet hoz az életükbe, és erősítik bennük a vágyat, hogy valami nagyszerűt vigyenek véghez. A szenvedély azt is jelentheti, hogy tudjuk, mit akarunk, és meggyőződésünk, hogy el is érhetjük azt. A szeretet és az izgalom hajt tovább. Mert azáltal, hogy tudod, mit akarsz, ellenállhatatlan késztetést érzel, hogy megtaláld az utat a céljaid felé. Amikor szenvedéllyel csinálod azt, amit csinálsz akkor energia és lelkesedés sugárzik belőled.

 

 

 

 

www.ezocolour.hu

Szent utazás

Teljes szívvel közelíts az élethez! Bármit teszel, tedd teljes szívvel és a legnagyobb fegyelemmel! Amikor a gyermekeiddel vagy, legyél igazán Velük, ne gondolj a munkádra! Amikor dolgozol, a munkádra koncentrálj! Legyél jelen a pillanatban, ne az elmúlt pillanatban vagy a tegnapban, és ne is az elkövetkező pillanatban vagy a holnapban!

Légy gyengéd magadhoz! A céljaid legyenek elérhetőek, hogy ne csalódottsághoz és kiábrándultsághoz vezessenek. Legyél hajlandó mászni, mielőtt járni kezdesz! Tökéletesítsd minden készségedet, ahogy egyre tovább jutsz az úton, és bocsáss meg magadnak, amikor megbotlasz, sőt hátracsúszol. A visszalépések átmenetiek, és arra szolgálnak , hogy tanuljunk belőlük. Engedd magad visszacsúszni, figyeld meg mi történik, vesd meg a lábad, és indulj előre! A visszacsúszás a növekedés folyamatának része. Csak az ne legyen, hogy visszacsúszol, és ott maradsz! SOHA NE ADD FEL! A fejlődés állhatatosságot kíván. Soha ne veszítsd el a reményt!

Fordíts figyelmet a testedre! A tested az elméd kifejeződése. Ami a testeddel történik, ahogy bánsz vele, az hat az elméd működésére is.

A légzésed szintén figyelmet kíván. A légzés szállítja a vitális energiát, az életerőt, amit pránának nevezünk. A prána az az  energia, amely éltet Téged mint emberi lényt. Egészségedet és életerődet az határozza meg, milyen jól, mennyire kiegyensúlyozottan áramlik a prána rajtad keresztül.

Amikor az élet csalódásai keresztezik utadat, próbálj tanulni belőlük! Az életnek megvan a sötét oldala, mindenki vet árnyékot. AZ ÁRNYÉK MEGMUTATJA MERRŐL JÖN A FÉNY. Ne rejtőzz el az árnyék elől, de ne is ragaszkodj hozzá!

 

Forrás: Szvámi Ráma: Szent utazás c. könyve

/www.ezocolour.hu/

Hogyan lépj egy magasabb szintre - teljesítményben, eredményekben, pénzben?

A BŐSÉG egyik kulcsszava a VÁLTOZÁS, melynek nem ellenállni, hanem felkarolni kell. Valószínű , hogy Te is álmodsz valamiről. Ahhoz, viszont, hogy álmaid megvalósulásának esélye legyen, változnod kell. A gondolataidnak. Az érzéseidnek. A hozzáállásodnak. A tudatossági szintednek. A felelősségi szintednek. A szokásaidnak.

Ha ezután is úgy cselekszel, ahogy eddig, ugyanazokat az eredményeket fogod kapni, mint eddig. Ha más eredményre vágysz, cselekedj másképp.

A maradandóan másképp cselekvéshez előbb az emberi minőségednek kell megváltoznia. Ez az "olyanná válásról" szól.

Önmagadat kell legyőznöd.

 A negatív tulajdonságaidat:a félelmet, a kishitűséget,
 a lustaságot, a rosszszokásokat, stb.

Arra fókuszálj, hogy élvezettel hozzad ki
önmagadból mindazt, ami kihozható. 

Minél inkább legyőzöd önmagadat, annál értékesebbet
tudsz alkotni, létrehozni. Annál több pénz is lesz a jutalmad.

Mindebben segít, ha meghatározod
a személyes jövőképedet és az életcéljaidat. 

A változás persze nem csak azt jelenti, hogy felkarolj valami újat. Emellett el is kell engedned a régit.

De mit kell elengedned és kinek kell megbocsátanod ahhoz, hogy több pénzed legyen?

Hogyan változz? És ez mit is jelent pontosan?

Megtudhatod szombaton október 8-án, Pécsett, a Gondolattal Teremtők Napján a népszerű Sikertervezés könyvek írójának Boér Tamásnak az  előadásából.

 

Részletek: www.ezocolour.hu weboldalon találhatóak.

 

A múlt

Jövőnk csodája részben a múltunkban gyökerezik. A múltbéli leckékben. A múlt hibáiban. A múlt sikereiben. Életünk eddigi történéseinek összesített tapasztalatai egyaránt válhatnak zsarnokunkká és szolgánkká-ezért olyan fontos, hogy összegyűjtsük múltunk valamennyi tanulságát, és befektessük őket a jövőnkbe.

Mindaddig, amíg nem válunk képessé elfogadni a tényt, hogy a múltunkat semmiféleképpen sem tudjuk megváltoztatni, a megbánás, a lelkifurdalás, és a keserűség érzése megakadályoz minket abban, hogy jobb jövőt tervezzünk magunknak a ma előttünk álló lehetőségek alapján.

Nem léphetünk előre egy fényesebb jövőbe, amíg a múlt sötétjének kapuját be nem zártuk magunk mögött. A jelen pillanat az, ahol a jövőnk elkezdődik. Meg kell ragadnunk a jelen pillanat kínálta kedvező lehetőségeket, mert különben megfosztjuk magunkat a jövő gyümölcseitől.

/Forrás: Jim Rohn/

 www.ezocolour.hu

 

Elengedés Technika

 Az alábbi, Lester Levenson által kidolgozott Elengedési Technika abban segít, hogy addig a pontig éld át újra a kellemetlen érzést, amíg rájössz, hogy valójában te generálod az érzést annak alapján, ahogy értelmezed az eseményeket, és hogy te nem vagy azonos az érzéssel, nem vagy az érzés: "Én alakítom ki azt az érzést, hogy mérges vagyok" semmint hogy "Mérges vagyok". Azzal, hogy elfogadod az érzést úgy, hogy akár érzed akár nem, mindenképpen elégedett vagy, el tudod engedni.

 "Minden harag rabbá tesz, és a másikhoz kapcsol, aki szintén hozzád van kapcsolva hasonló módon.Ez a kapocs energiát igényel mindkettőtöktől.Ezért magadat felszabadítva a másikat is automatikusan felszabadítod. Energiát és teret adsz neki a fejlődéshez, és ugyanezt teszed magaddal." /Lise Bourbeau/

 

  1. Első lépés: VÁLASSZ. Először is gondolj az életed valamelyik problémás területére - valamire, ami nagyon sürgős vagy ami miatt nagyon aggódsz. Ez lehet egy kapcsolat egy szeretett személlyel, szülővel vagy gyermekkel; vagy valaki mással; lehet a munkád, az egészséged vagy a félelemeid. Talán egy helyzet, amelyben vagy, vagy ami folyik a világban. Vagy talán egyszerűen az az érzés, amit most élsz át.

  2. Második lépés: NEVEZD MEG az érzést. Határozd meg az érzésedet a problémás területen, vagy az aktuális érzést. Milyen szó jut az eszedbe? Pontosan ezt érzed? Ha nem, határozd meg egyértelműen.

  3. Harmadik lépés: KONCENTRÁLJ. Mi az, amit igazán érzel? Most lépj vele kapcsolatba. Nyílj ki, vedd észre az érzelemhez kapcsolódó fizikai érzést, hol érzed a testedben? Koncentrálj rájuk.

  4. Negyedik lépés: ÉREZD az érzést. Szándékosan alakítsd ki. Járja be az érzés az egész testedet és a lelkedet. Ha az érzés szomorúság, akkor lehet, hogy könnyekben törsz ki, ha düh, akkor lehet, hogy forrni kezd a véred. Ez jó - most van itt az ideje, hogy érezd magát az érzést.

  5. Ötödik lépés: MEGKÜLÖNBÖZTETÉS. Légy tisztában a saját magad - TE - és az általad érzett érzés közötti különbséggel. Amikor az érzést teljesen átéled és elfogadod, egy ponton tisztán fogod érezni, hogy az érzésed nem te vagy, így lehetővé válik, hogy elengedd az érzést.

    He nem érzed, hogy el tudod engedni az érzést, érezd erősebben. Előbb vagy utóbb el fogsz érni egy pontra, ahol tiszta szívvel tudod mondani: "Igen, el tudom engedni ezt az érzést".

  6. Hatodik lépés: TANULD MEG A LECKÉT. A legfontosabb eleme ennek az eljárásnak az, hogy leszűrd a tanulságokat. Amíg nem ismered fel, hogy mit kell megtanulni a negatív érzelmeidből, addig nem fognak véglegesen kioltódni, mert amíg a leckét meg nem tanuljuk egyszer és mindenkorra, addig mindig újjászületnek. Végül is a nagyon erős érzelmek üzenetek - tudatják, hogy valamit meg kell tanulni.

  7. Hetedik lépés: ELENGEDÉS. Mikor engeded el ezt az érzést? Előbb vagy utóbb képes leszel ezt válaszolni: "Hajlandó vagyok ezt az érzést most elengedni." Engedd elmenni az érzést, egyszerűen bocsájtsd útjára, ha még nem történt meg spontán. Jó érzés elengedni - az összes energia, amelyet visszatartottál a testedben, felszabadul. Hirtelen csökken a fizikai és idegi feszültség. Sokkal nyugodtabb, békésebb, összeszedettebb, energikusabb leszel.

/ Forrás:http://www.trans4mind.hu/pozitiv/positive10.html /

Gondolattal Teremtők Napja- Elengedés és megbocsátás címmel - október 8-án Pécsett.

Részletek: www.ezocolour.hu

Döntés...

 

Ha szeretnéd átalakítani életedet a jelenlegi helyzetéből egy számodra kívánatos új helyzetbe, akkor most Hozzád szólok.

 

A változásnak két forrása lehet.

 

Először is változásra sarkallhat minket a KÉTSÉGBEESÉS. A lesújtó kétségbeesés-érzet ez, amely végül arra kényszerít bennünket, hogy megoldások után nézzünk. Sürgető kényszer hajt bennünket afelé, hogy haladéktalanul választ találjunk életünk felgyülemlett kérdéseire.

 

A változások másik forrása az ÖSZTÖNZÉS. Remélhetőleg Te is ebből a forrásból fogsz meríteni-vagyis már csak az ösztönzés egyetlen lökésére van szükséged, hogy jelentős és gyökeres változásokat hajts végre az életedben azoknak az ÜZENETEKNEK a hatására, amelyet október 8-án Pécsett a II. Gondolattal Teremtők Napján 5 neves előadó oszt meg Veled.

 


       5 előadó = több, mint 7 óra előadás

    2 vizuális meditáció

 

  • Balogh Béla energiaközpontokat elzáró akadályok feloldását célzó rövid meditációja

  • Bostonból haza érkező házaspár (Lászka Mária és dr. Tyeklár Zoltán) 20 perces záró ( megbocsátás) meditációja

 

    Egész nap Jónási Elvíra kedvezményesen párkapcsolati és szülő-gyermek kronobiológiát készít, mellyel segítséget nyújt a megbocsátási folyamatokhoz.

 

       Balogh Béla és Boér Tamás nagy sikerű könyveiket dedikálják.

 

       Kedvezményes jegyvásárlási lehetőség Szabó Judit decemberi  pécsi(2012-A felemelkedés útja című) előadására.

 

Részlek bővebben: www.ezocolour.hu


 

 


 

 


 

 

Te választásod...

"Légy fény a sötétségben, és ne átkozd a sötétséget. Amit a legnagyobb megpróbáltatásod idején teszel, az lehet a legnagyobb diadalod."

Első lépés ahhoz, hogy bármin is változtass, tudni és elfogadni, hogy a Te választásod eredményeként olyan, amilyen. Nem könnyű a másik hibáztatása helyett önmagadba megtalálni a felelőst.

Ha megváltoztatod gondolkodásod minőségét, megváltoztatod egész életedet. Az élet nem egy felfedezés, hanem a TEREMTÉS folyamata. Határozd meg, hogy ki akarsz lenni és hova szeretnél eljutni!